تشکیل کارگروه رفع موانع کسب و کارهای نوپا در البرز

تشکیل کارگروه رفع موانع کسب و کارهای نوپا  در البرز
به دستور استاندار البرز، کارگروه استارتاپی و رفع موانع کسب و کارهای نوپا در البرز تشکیل می‌شود.
 
به گزارش روابط عمومی خانه استارت‌آپ، جلسه هم‌اندیشی فعالان حوزه استارتاپ و کسب و کارهای نوپا با حضور استاندار البرز در راستای بررسی موانع و چالش ها برگزار شد.
محمد علی نجفی در این نشست بیان کرد: در دنیای کنونی که همه نیازهای انسان با تکنولوژی و اینترنت در هم آمیخته شده، نقش استارت آپ ها به طور ویژه مطرح می شود.
وی با اشاره به اهمیت کسب و کارهای نوپا در ایجاد اشتغال به ویژه در میان قشر جوان ادامه داد: اینکه با یک ایده نو و تلاش و استمرار می‌توان کسب‌وکار موفقی ایجاد کرد می تواند فرهنگ تمایل برای مشارکت اقتصادی را در میان این قشر تقویت کند.

لزوم راه‌اندازی مراکز شتاب دهی در البرز/توسعه خانه استارت آپ‌ کرج


استاندار البرز، استارت آپ را به عنوان یک تجارت نوین مطرح و عنوان کرد: یکی از مزایای این نوع کسب و کارها، رشد سریع آنها است که سبب توسعه اقتصاد شده و در نتیجه اشتغال¬زایی خوبی نیز به همراه می آورد.
این مسئول در ادامه با تاکید بر لزوم تشکیل کارگروه استارتاپی و رفع موانع کسب و کارهای نوپا  در استان البرز تصریح کرد: استان البرز از حیث داشتن نیروی جوان نخبه و دانشگاهی در سطح اول کشوری قرار دارد و این امر لزوم حرکت به سمت علمی شدن، به روز بودن و بهره مندی از مزایای پیشرفت و تکنولوژی را دو چندان می کند و لازمه این امر تشکیل گروه های استارتاپی و علمی است.
وی تاکید کرد : لازم است به سرعت این کارگروه تشکیل شده و موانع موجود در این مسیر بررسی شود.
استاندار البرز با اشاره به فعالیت های ارزشمند "خانه استارتاپ" کرج این مرکز را به عنوان پایلوت استانی و سرمایه مهم علمی عنوان و خاطرنشان کرد: با وجود این مرکز توانمند باید به زودی شاهد اتفاقات مهم در این زمینه باشیم.
در این نشست مسئولان و فعالان خانه استارتاپ نیز در سخنانی به بیان دیدگاههای خود پرداختند.

نوشته شده توسط محمد فولادی
در تاریخ 21 مهر 1397
برچسب‌ها:

کسب و کارهای نوپا

محمد علی نجفی

استاندار البرز

کارگروه استارتاپی