30 کارگاه آموزشی توانمند سازی در حوزه کارآفرینی برگزار شد

30 کارگاه آموزشی توانمند سازی در حوزه کارآفرینی برگزار شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از برگزاری 30 کارگاه آموزشی توانمند سازی جوانان در حوزه کارآفرینی خبر داد و افزود: این کارگاه ها با هدف توانمندسازی در راستای توسعه فعالیت های کارآفرینی و تجاری سازی فعالیت نخبگان برگزار شد.

به گزارش شبکه خبری حزب الله ، امیر غفرانی با اشاره به تفاهم نامه سه جانبه میان شهرداری کرج، اداره کل ورزش وجوانان استان البرز و اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان مبنی بر ایجاد خانه استارتاپ در کرج با ساز و کاری مشخص و فعالیتی حرفه ای در راستای بهره گیری از ظرفیت جوانان در توسعه اقتصاد کشور، اشاره کرد و گفت: بر این اساس  این اداره کل  30 کارگاه آموزشی در راستای  توانمندسازی جوانان در حوزه کارآفرینی  برگزار کرده است.

این مسئول  با بیان اینکه در تفاهم نامه سه جانبه، شهرداری وظیفه تسهیل گری، فناوری اطلاعات وظیفه پشتیبانی طرح ها و اداره کل ورزش و جوانان با بهره گیری از سمن ها، ظرفیت سازی برای گسترش فعالیت های یاد شده را بر عهده دارند.

وی با اشاره به مهاجرپذیری کلانشهر کرج، گفت: این امر فرصت مناسبی را برای تقویت استعداد جوانان فراهم کرده بر همین اساس تجربه  ایجاد خانه استارتاپ در کرج به سایر استان های مختلف کشور منتقل خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان  با تاکید بر اینکه حوزه خدمات، نیازمند افکار جوانان است، اضافه کرد: جوانان با ارایه فکرهای نو و ایده های نوین می توانند در رونق بخشیدن به اقتصاد کشور کمک شایانی کنند.

دبیر ستاد ساماندهی امورجوانان استان از پیگیری ویژه استاندار البرز در راستای تقویت و حمایت از تیم های استارتاپی خبر داد و خاطر نشان کرد البرز در این حوزه در کشور پیشرو است.

 غفرانی با اعلام اینکه شهر کرج به عنوان مرکز استان علم و فناوری پیش رو در فعالیت های نو آورانه و حمایت از کسب و کارهای نوپا بوده است، تصریح کرد: ایجاد خانه استارت آپ به عنوان محیط کار اشتراکی برای حضور جوانان صاحب ایده فرصتی بی نظیر در کشور بوده که بر اساس تفاهم نامه های منعقد شده بنا است این تجربه موفق به سایر مراکز استان های کشور نیز انتقال داده شود.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز  گفت: خانه استارتاپ محیطی است که افراد با کمک مشاوران و محققان تشکیل تیم داده و ایده های خود را به پدیده و پدیده را در مراحل شتاب دهی به ثروت تبدیل خواهند کرد.

وی  گفت: در این راستا ۱۴ تیم استارتاپی  در مرحله پیش شتابدهی در خانه استارتاپ فعالیت می کنند.
انتهای پیام/

 


نوشته شده توسط محسن راعی
در تاریخ 6 آبان 1397
برچسب‌ها:

توانمند سازی

غفرانی

ورزش

جوانان

خانه استارتاپ