دوره آموزش عملی راه اندازی استارتاپ

دوره آموزش عملی راه اندازی استارتاپ


 میخوای یه بار روند 0 تا 100 خلق یه استارتاپ واقعی رو از نزدیک تجربه کنی؟
 

همه میدونیم که بهترین محصول هم اگر درست و صحیح معرفی نشه و استراتژی صحیح ورود به بازار نداشته باشه و از همه مهمتر اگر یک نیاز و مشکل واقعی مشتریان هدفش رو رفع نکنه محکوم به شکسته. پس داشتن اطلاعات و اصول بازاریابی برای همه ی استارتاپ ها لازمه در هر سطحی که باشن. تو این دوره بر خلاف بوت کمپ های برنامه نویسیمون به موضوعات فنی خیلی کمتر میپردازیم، شاید براتون این سوال پیش بیاد که این دوره دقیقا برای چه افرادی مناسبه؟ جوابش اینه که هر فردی که میخواد استارتاپ خودشون رو درست کنه، یا تو شکل گیری یه استارتاپ خوب نقش بازی کنه و البته قصد نداره برنامه نویس باشه و موضوعاتی مثل ریختن استراتژی های مارکتینگ، طراحی کمپین، تحقیقات بازار، شناسایی مشتری، و در یک جمله این دوره بیشتر مناسب افرادی است که طراحی محصولی که مشتریان اون رو دوست خواهند داشت، اونهارو به هیجان میاره.

قصد داریم یه استارتاپ نو راه بندازیم، در نتیجه نیاز به دوستای جدیدی داریم تا بتونیم با کمک هم یه کار بزرگ رو البته با قدم های کوچیک شروع کنیم. برای اینکه بتونی به تیم این استارتاپ ملحق بشی، سابقه کاریت خیلی مهم نیست، مهم اینه که توی بوت کمپ کارآفرینی، مارکتینگ ما شرکت کنی و با علاقه، پشت کار نشون بدی که “می خوای” حتما یک عضو از این تیم باشی.

این بوت کمپ بر اساس یکی از بهترین و معتبرترین کتاب های راه اندازی استارتآپ ها که توسط یکی از اساتید برجسته ی دانشگاه MIT نوشته شده، طراحی و پیاده سازی شده و قراره آخرش از بین شرکت کننده ها، تیممون رو بسازیم. قبل از هر جلسه، فصل یا چندین فصل از کتاب رو میخونین و یک ویدئو از دوره ی شتابدهنده ی وای کامبینیتور که ما براتون ترجمه کردیم میبینید و بعد در کلاس در مورد اون موضوعات بحث میکنیم و اقداماتی که گفته شده رو روی استارتاپ( جلسه ی اول کاملا معرفی میشه) اعمال میکنیم، خلاصه کلاس خیلی خیلی عملیه، اگر وقت و حوصله ی کار کردن ندارید این دوره مناسب شما نیست ، و برعکس اگر آدم سخت کوشی هستی اینجا بهترین فرصت برای گرفتن نتیجه از زحمات و تلاشتون خواهد بود.

از اونجایی که هدف ما از برگزاری این دوره کسب درآمد نیست بلکه شناسایی و کشف افراد مستعد و باهوش هست، در نتیجه دوره برای شما کاملا رایگانه و در واقع تمام هزینه هاش توسط دوتست پرداخت میشه فقط چون محدودیت فیزیکی وجود داره قبل از شروع دوره یه مصاحبه داریم که اونجا یه گپی با هم میزنیم تا بتونیم مناسب ترین افراد برای این استارتاپ و کلا فضای کاری تیمی و چابک رو انتخاب کنیم، اگر یه موقع انتخاب نشدی هیچ اشکالی نداره قبلا تو بوت کمپهای دیگممون بارهای پیش اومده که باز نیاز به افرادی داشتیم و از لیست مصاحبه ها استفاده کردیم.
طول این دوره 8 هفته و هفته ای 2 جلسه 4 ساعته به احتمال زیاد صبح تا ظهر، اگر توضیحات کامل نبود و هنوز سوالاتی تو ذهنتون هست میتونید به شماره ی زیر زنگ بزنید یا تو تلگرام و واتس اپ پیام بدید.

لینک ثبت نام : https://evnd.co/shp3M
 
مدیر برگزاری دوره:                 الهام کشاورز
شماره تماس:                        09399728022
 

یادتون باشه شرکت در این دوره برای شما هزینه ای به همراه نداره و میتونه آغاز یک حرکت بزرگ و مهم در زندگیتون باشه.


نوشته شده توسط فرشته کریمی
در تاریخ 29 دی 1398
برچسب‌ها:

استارتاپ

خانه استارتاپ

دوتست

دونست

شهرداری

سازمان فرهنگی

کارگاه

اموزشی