الکامپ فرصتی برای حضور

الکامپ فرصتی برای حضور

استارتاپ های شهری در اولویت هستند

محسن موسیوند، مدیر خانه استارتاپ در حاشیه الکامپ 2019 اظهار کرد: خانه استارتاپ زیر نظر سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج حمایت می‌شود. این مجموعه از استارتاپ های استان حمایت می‌کند و در مرحله پیش شتاب‌دهی فعالیت دارد.

این مجموعه می‌تواند در زمینهٔ برگزاری جلسات آموزشی، مشاوره، تیم‌سازی و فرصت‌های شغلی حامی استارتاپ‌ها باشد. سیاست این مجموعه آن است که استارتاپ‌های حوزه شهر و شهروندی از حمایت بیشتری برخوردار باشند.

 

گذر از اقتصاد نفتی به اقتصاد دانش‌بنیان

*عباس زارعی،  استاد تمام دانشکده فنی دانشگاه تهران و رییس پارک علم و فناوری نیز با اشاره به حضور در الکامپ بیان کرد: نمایشگاه الکامپ در پی انقلاب صنعتی چهارم و دیجیتال شدن فعالیت‌های بشر شکل گرفت.

وی ادامه داد: این نمایشگاه کمک می‌کند تا یافته‌های ما نیز یا در محیط اکوسیستم کشور مورداستفاده قرار گیرد یا به‌عنوان محصول صادراتی خارج شود.

زارعی تصریح کرد: ما در چنین نمایشگاه‌هایی از شرکت‌هایی که دارای قابلیت بوده و تفکری در مسیر الکامپ دارند حمایت می‌کنیم تا محصولات خود را ارائه کنند و در ادامه قراردادهایی منعقد شود.

رییس پارک علم و فناوری تاکید کرد: امروز کشور ما در مسیر اقتصاد مقاومتی در تلاش است تا اقتصاد را از نفت به سمت اقتصاد دانش‌بنیان منتقل کند. در نتیجه نمایشگاه‌هایی مانند الکامپ فرصتی برای ظهور ایده‌های موفق است به همین دلیل پشتیبانی از این شرکت‌ها قابل‌ تقدیر است و به هر میزان در این نمایشگاه هزینه شود ارزشمند خواهد بود.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک «الکامپ» از 27 تا 30 تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار می‌شود.

 

 

 


نوشته شده توسط فرشته کریمی
در تاریخ 31 تیر 1398
برچسب‌ها:

الکامپ

الکامپ98

استارتاپ

خانه استارتاپ

پسماند

شهرداری

سازمان فرهنگی