کارگاه آشنایی با استراتژی تولید محتوا

کارگاه آشنایی با استراتژی تولید محتوا

تولید محتوا از جمله ارکان اصلی هر کسب‌و‌کاری است. در عصری زندگی می‌کنیم که حجم عظیمی از محتوا در حال تولید شدن است و بدون طرح یک استراتژی تولید محتوا نمی توان صدایمان را به گوش مخاطب خود برسانیم. دوره آموزش استراتژی تولید محتوا که در چهار جلسه و با تدریس محسن راعی انجام می‌شود قصد دارد تا مدیران کسب‌و‌کارها را با مراحل پیش تولید، تولید، بعد از تولید و همینطور تحلیل بازخوردها آشنا سازد تا بتوان محتوای بهتری تولید کرد.

استراتژی تولید محتوا با تدریس آقای محسن راعی

 

استراتژی تولید محتوا با تدریس آقای محسن راعی

استراتژی تولید محتوا با تدریس آقای محسن راعی

استراتژی تولید محتوا با تدریس آقای محسن راعی

استراتژی تولید محتوا با تدریس آقای محسن راعی


نوشته شده توسط محسن راعی
در تاریخ 5 آذر 1397
برچسب‌ها:

استراتژی تولید محتوا

تولید محتوا

ارزیابی محتوا

شکاف محتوا

کپی رایتینگ

شبکه‌های اجتماعی

رسانه

تکنوفایل

تکنوفوب

باتلاق محتوا

کلان داده