کارگاه آشنایی با استراتژی تولید محتوا
تولید محتوا از جمله ارکان اصلی هر کسبوکاری است. در عصری زندگی میکنیم که حجم عظیمی از محتوا در حال تولید شدن است و بدون طرح یک استراتژی تولید محتوا نمی توان صدایمان را به گوش مخاطب خود برسانیم. دوره آموزش استراتژی تولید محتوا که در چهار جلسه و با تدریس محسن راعی انجام میشود قصد دارد تا مدیران کسبوکارها را با مراحل پیش تولید، تولید، بعد از تولید و همینطور تحلیل بازخوردها آشنا سازد تا بتوان محتوای بهتری تولید کرد.
نوشته شده توسط محسن راعی
در تاریخ 5 آذر 1397
در تاریخ 5 آذر 1397
برچسبها: