از پست و بلند مدیریت استراتژی محتوا
مدرس: محسن راعی

جلسه 1 از 4 - از پست و بلند مدیریت استراتژی محتوا

توضیحات

مدیریت محتوا، یک مدل ذهنی، فرهنگ و رویکرد است که بر اساس آن، تلاش می‌شود اطلاعاتی که مشتری نیاز دارد در همه‌ی مکان‌هایی که او به دنبال آنها می‌گردد و در کلیه‌ی مراحل خرید، در اختیار او قرار گیرد. این شیوه، یک نوع نگرش استراتژیک برای مدیریت محتوا به عنوان یک دارایی است و بر اساس آن، مدیریت به شیوه‌ای اعمال می‌شود که نرخ بازگشت سرمایه آن به صورت کمّی، قابل سنجش باشد. تولید محتوا آنچنان مهم است که آن را با کارآفرینی مترادف می‌دانند. در این دوره، تلاش شده تا تصویری کلی از محتوا و مدیریت محتوا ارائه شود تا کسب‌و‌کارهای نوپا بتوانند مدیریت تولید محتوای خود را به خوبی انجام داده و با تعامل بهتر با مخاطبین ، اهداف خود را محقق سارند.

سرفصل دوره

1
از پست و بلند مدیریت استراتژی محتوا 00:03:52
2
از پست و بلند مدیریت استراتژی محتوا 00:09:47
3
از پست و بلند مدیریت استراتژی محتوا 00:06:01
4
از پست و بلند مدیریت استراتژی محتوا 00:06:51

نوشته شده توسط محسن راعی
در تاریخ 25 مهر 1396
برچسب‌ها:

تولید محتوا

استراتژی محتوا

مشتری